۲-۶-۷ سیستم‌های مدیریت دانش… ۲۸
۲-۶-۷-۱ فرهنگ… ۳۰
۲-۶-۷-۲ فرهنگ سازمانی ۳۰
۲-۶-۷-۳ فرهنگ و اشتراک دانش… ۳۲
۲-۶-۸ نسل‌های مدیریت دانش… ۳۴
۲-۶-۹ چرخه مدیریت دانش… ۳۴
۲-۶-۹-۱ یافتن دانش… ۳۵
۲-۶-۹-۲ خلق دانش… ۳۶
۲-۶-۹-۳ اشتراک دانش… ۳۷
۲-۶-۹-۴-موانع اشتراک دانش… ۳۹
۲-۶-۹-۵- فناوری و اشتراک دانش… ۴۰
۲-۶-۱۰- استفاده از دانش… ۴۰
۲-۶-۱۱-  ارزیابی دانش… ۴۱
۲-۶-۱۲- آشکارسازی دانش یا تبدیل دانش ضمنی به صریح ۴۲
۲-۶-۱۳ مدیریت دانش و سازمان‌ها ۴۴
۲-۶-۱۳-۱ مزایای مدیریت دانش در سازمان. ۴۵
۲-۶-۱۳-۲ موانع اجرای مدیریت دانش در سازمان. ۴۶
۲-۶-۱۴ پیاده‌سازی مدیریت دانش… ۴۷
۲-۶-۱۴-۱ موانع پیاده‌سازی مدیریت دانش… ۴۸
۲-۶-۱۴-۲ سیر تکاملی مدیریت دانش… ۴۹
۲-۷  معرفی بعضی از مدلها و چارچوب‌های مدیریت دانش… ۵۱
۲-۷-۱ مدل هیسیگ » ۵۱
۲-۷-۲  مدل مارک م. مک الروی » ۵۲
۲-۷-۳  مدل بک من » ۵۳
۲-۷-۴ مدل بکوویتز » و ویلیامز » ۵۳
۲-۷-۵  مدل پایه‌های ساختمان دانش… ۵۸
۲-۷-۶ چارچوب مدیریت دانش لوتوس: ساختمند کردن مسئله. ۶۰
۲-۸ مدیریت دانش و مدیریت اطلاعات… ۶۰
۲-۸-۱  تفاوت مدیریت دانش و مدیریت اطلاعات… ۶۲
۲-۹ کارایــی ۶۲
۲-۹-۱- تعاریف کارایی ۶۳
۲-۹-۲  اثربخشی‌ و کارایی‌ ۶۴
۲-۹-۳ عوامل مؤثر بر کارآیی ۶۶
۲-۹-۴  مفهوم‌ کارایی‌ ۶۷
۲-۹-۵  راه های‌ افزایش‌ کارایی‌ ۷۲
۲-۱۰  پیشینه‌تحقیق ۷۴
۲-۱۰-۱ تحقیقات داخلی ۷۵
۲-۱۰-۲  تحقیقات خارجی ۸۲
۲-۱۱ چارچوب نظری تحقیق ۸۴
۲-۱۲ مدل مفهومی‌تحقیق ۸۵
۲-۱۳ فرضیات تحقیق ۸۵
۲-۱۴ خلاصه فصل ۸۵
 
فصل سوم:روش تحقیق
۳-۱ مقدمه. ۸۷
۳-۲ روش تحقیق ۸۷
۳-۳  جامعه آماری ۸۸
۳-۴ نمونه آماری ۸۸
۳-۵ روش تجزیه و تحلیل داده‌ها ۸۹
۳-۵-۱ ضریب هبستگی ۸۹
۳-۵-۲ ضریب همبستگی ساده یا پیرسون. ۹۰
۳-۵-۳  روش آلفای کرونباخ ۹۲
۳-۶  روایی تحقیق ۹۲
۳-۷  پایایی تحقیق ۹۳
 
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده‌ها
۴-۱-مقدمه. ۹۵
۴-۲ تحلیل داده‌های جمعیت شناختی ۹۶
۴-۲-۱  توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب متغیرتحصیلات… ۹۶
۴-۲-۲  توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سن ۹۷
۴-۲-۳-توزیع فراوانی پاسخگویان براساس پیاده سازی نظام چهارمرحله‌ای مدیریت دانش… ۹۸
۴-۲-۴- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب متغیرکارایی ۹۹
۴-۳  آزمون فرضیه‌های تحقیق ۱۰۰
۴-۳-۱ فرضیه فرعی اول: بین مرحله خلق دانش و کارایی شعب بانک رابطه معناداری وجود دارد. ۱۰۰
۴-۳-۲ فرضیه فرعی دوم: بین مرحله ذخیره دانش و کارایی شعب بانک رابطه معناداری وجود دارد. ۱۰۱
۴-۳-۳-فرضیه فرعی سوم: بین مرحله نشر دانش و کارایی شعب بانک رابطه معناداری وجود دارد. ۱۰۲
۴-۳-۴-فرضیه فرعی چهارم: بین مرحله کاربرد دانش و کارایی شعب بانک رابطه معناداری وجود دارد. ۱۰۳
۴-۳-۵-فرضیه اصلی: بین پیاده سازی چهار مرحله‌ای دستیابی به دانش و کاربرد آن و کارآیی شعب بانک رابطه معنا داری وجود دارد. ۱۰۴
 
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۱ مقدمه. ۱۰۶
۵-۲ خلاصه. ۱۰۶
۵-۳ بحث و نتیجه گیری ۱۰۷
۵-۴  نتیجه گیری ۱۰۹
۵-۵ پیشنهادها ۱۱۰
۵-۵-۱ پیشنهادهایی مبتنی بر نتایج تحقیق ۱۱۰
۵-۵-۲ پیشنهاد‌هایی برای تحقیقات آتی ۱۱۱
۵-۶ محدودیت‌های تحقیق ۱۱۱
فهرست منابع. ۱۱۲
 
 
فهرست جداول
عنوان                                                                                                           صفحه
جدول ۲-۱٫ تبدیل دانش بین انواع ضمنی و آشکار (منبع: افرازه، عباس، ۱۳۸۴) ۵۷
جدول ۲-۲ ابزارهای استفاده از فرایند دانش (منبع: افرازه، عباس، ۱۳۸۴) ۵۹
جدول ۲-۳٫ مولفه‌های نوآوری در لوتوس… ۶۰
جدول ۳-۱: اطلاعات مربوط به جامعه آماری ۸۹
جدول ۳-۲: پایایی متغیرهای پژوهش… ۹۳
جدول ۴-۱ : بررسی توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب متغیرتحصیلات… ۹۶
جدول ۴-۲ : توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب متغیرسن ۹۷
جدول ۴-۳:  توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب متغیر پیاده سازی نظام چهار مرحله‌ای دستیابی به دانش… ۹۸
جدول ۴– ۴ : بررسی توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب متغیرکارایی ۹۹
جدول ۴-۵ : ضریب همبستگی پیرسون، بررسی رابطه بین مرحله خلق دانش و کارایی شعب بانک… ۱۰۰
جدول ۴–۶ : ضریب همبستگی پیرسون، بررسی رابطه بین مرحله ذخیره دانش و کارایی شعب بانک… ۱۰۱
جدول ۴-۷ : ضریب همبستگی پیرسون، بررسی رابطه بین مرحله نشر دانش و کارایی شعب بانک… ۱۰۲
جدول ۴-۸ : ضریب همبستگی پیرسون، بررسی رابطه بین مرحله کاربرددانش و کارایی شعب بانک… ۱۰۳
جدول ۴-۹ : توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب متغیر پیاده سازی نظام چهار مرحله‌ای دستیابی به دانش…. ۱۰۴

 

برای دانلود متن کامل این پایان نامه به سایت  fumi.ir  مراجعه نمایید.

 
 
 
 
 
 
فهرست شکل‌
عنوان                                                                                                           صفحه
شکل ۲-۱ مدل حونی نوناکا و تاکوچی (منبع: افرازه، عباس، ۱۳۸۴) ۵۵

 

 
فهرست نمودارها
عنوان                                                                                                           صفحه

 

نمودار ۴-۱ : درصدپاسخگویان بر حسب متغیرتحصیلات… ۹۶
نمودار ۴-۲: درصدپاسخگویان بر حسب متغیرسن ۹۷
نمودار ۴-۳ : توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب متغیر پیاده سازی نظام چهار مرحله‌ای دستیابی به دانش… ۹۸
نمودار ۴–۴ : درصدپاسخگویان بر حسب متغیرکارایی ۹۹
نمودار ۴-۵ : ضریب همبستگی پیرسون، بررسی رابطه بین مرحله خلق دانش و کارایی شعب بانک… ۱۰۰
نمودار ۴-۶ : ضریب همبستگی پیرسون، بررسی رابطه بین مرحله ذخیره دانش و کارایی شعب بانک… ۱۰۱
نمودار ۴-۷: ضریب همبستگی پیرسون، بررسی رابطه بین مرحله نشر دانش و کارایی شعب بانک… ۱۰۲
نمودار ۴-۸: ضریب همبستگی پیرسون، بررسی رابطه بین مرحله کاربرددانش و کارایی شعب بانک… ۱۰۳
نمودار ۴-۹ : درصدپاسخگویان بر حسب متغیر پیاده سازی نظام چهار مرحله‌ای دستیابی به دانش… ۱۰۴

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
چکیده
سوال اصلی این مطالعه اینست که: آیا پیاده سازی مدیریت دانش رابطه معناداری با کارآیی کارکنان شعب بانک ملی  دارد؟ برای استخراج مدل مفهومی، نظریه‌ها ومدلهای مرتبط با موضوعات وتحقیقات پیشین به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفت. به همین منظور محقق در پژوهش حاضر  از میان کارکنان شعب بانک ملی شرق استان فارس تعداد ۳۵ نفر را به عنوان حجم نمونه تعیین، وپرسشنامه‌هارا بر اساس نمونه گیری طبقه‌بندی متناسب و سپس به صورت تصادفی ساده (در دسترس) بین افراد جامعه توزیع کرده است. در این تحقیق از دو پرسشنامه مدیریت دانش و کارآیی استفاده گردید. روایی تحقیق به شیوه محتوایی و پایایی پرسشنامه‌ها با بهره گرفتن از آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت. تجزیه و تحلیل داده‌ها با کمک نرم افزارspss و محاسبه ضریب همبستگی پیرسون انجام شده است. نتایج تحقیق نشان داد که که بین مؤلفه‌های مدیریت دانش با کارآیی کارکنان رابطه معنی‌داری وجود دارد، یعنی با افزایش سطح مدیریت دانش، کارآیی کارکنان نیز افزایش می‌یابد
کلمات کلیدی: مدیریت دانش، کارآیی، خلق دانش، ذخیره دانش، نشر دانش، کاربرد دانش.
 
 
 
 
 
 
 
فصل اول:
کلیات
 
 
 
 
 
 
 

 

۱-۱ مقدمه
دنیای موجود با دست آوردهای متنوع خود همواره در معرض تغییرات و تحولات غیرقابل پیش بینی است. الوین تافلر اعتقاد دارد: قرن بیست و یکم به عنوان عصر فرانظریه، هنگامی‌برای انسان‌ها جذاب خواهد بود که انسان کنونی بتواند در مقابل تغییرات آن قرن، قدرت تحمل لازم را داشته باشد و با شجاعت در مقابل آن ظاهر شود ». تحقق این امر زمانی ممکن خواهد بود که از هم اکنون بشر امروزی بتواند خودش را برای تغییرات گسترده در دنیای آیندگان آماده سازد. این نیز مشروط به دانش، مهارت و پویایی است. زندگی در

پایان نامه حقوق در مورد : قانون نمونه آنسیترال

خرید اینترنتی فایل تحقیق : تقسیم‌بندی شکلی نظم عمومی

دانلود پایان نامه حقوق با موضوع اقسام حق

دانش ,۲ ,۶ ,۴ ,دانش… ,مدیریت ,دانش و ,بر حسب ,و کارایی ,کارایی شعب ,بین مرحله ,توزیع فراوانی پاسخگویان ,پیرسون، بررسی رابطه ,ضریب همبستگی پیرسون، ,همبستگی پیرسون، بررسی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزش عکاسی خودشناسی اینرسی خداوند محبت است... بنام محبت خرید و فروش لوازم آبیاری در جنوب کشور SNANEUOK اینتکس تهران منهاج(راه روشن) نماز را با عشق بخوانیم خرید اینترنتی دیوارپوش